مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

تصاویر ساخته شده

تصاویر ساخته شده شامل عکس هایی است که با استفاده از نرم افزار های طراحی گرافیک ساخته می شوند این اثار شامل عکس های دست کاری شده .نقاشی ها و طرح های اولیه ای هستند که به فایل عکس .طرح های انتزاعی و دیگر شکل های ابتکاری رنگی .خط ها و شکل ها تبدیل شده اند.

لوگوها



قراردادن لوگو در بالای ایمیل شیوه ی مناسبی برای نشان دار کردن ایمیل بدون استفاده از تصویر در نوار بالایی است .لوگو بخش مهمی از نشان تجاری شماست که هویت تجاری تان را تقویت می کند .بهترین کار استفاده از همان لوگوی وبسایت است تا کسانی که از طریق ایمیل وبسایت شما را کلیک می کنند از یکسان بودن هویت تجاری تان مطمئن شوند.


بیشتر مردم انتظار دارند لوگوی شما به صفحه ی اصلی وبسایت تان وصل باشد .بنابراین گذاشتن پیوند سایت در هر لوگو به مخاطب این امکان را می دهد که به راحتی به اطلاعات صفحه اول وبسایت دسترسی پیدا کنید.


لوگوها وقتی در بالای سمت چپ یا مرکز ایمیل قرار می گیرند بیشترین تاثیر گذاری را دارند .مثل هر شکلی که در بالای ایمیل قرار می گیرد لوگو باید ان قدر کوچک باشد که به خواننده اجازه دهد محتوای قسمت بالای سمت چپ را در پنجره ی پیش نمایش ببیند .معمولا" حداکثر ارتفاع مطلوب ان 150 پیکسل است اگر لوگوی شما در اندازه ی کوچک خوب به نظر نمی رسد تصویر نوار بالایی را طوری طراحی کنید که به جای لوگو ایمیل را نشان دار کند .


کلیپ آرت
کلیپ ارت تصویری است که نرم افزار ایجاد می کند یا تصویری دستی است که به فایل تصویری تبدیل می شود .وقتی عکسی ندارید کلیپ آرت کمک می کند تا به طور دقیق پیام را نمایش دهید .همچنین میتوانید از ان برای تقویت هویت نشان تجاری تان استفاده کنید.


نمونه هایی از کلیپ ارت که در ایمیل استفاده می شود از این قرار است :


اشیا:یک کلوب تنیس می تواند از کلیپ ارت راکت تنیس برای تقویت تاثیر اگهی خرید از یک فروشگاه جدید لوازم حرفه ای استفاده کند.


افراد: فروشگاه ماهی گیری می تواند جهت تبلیغ فروش قایق از یک کلیپ ارت که دونفر را در یک قایق نشان می دهد استفاده کند.


مفاهیم تخیلی : در باغ وحش برای اخطار به مردم که به حیوانات غذا ندهند می توان از کلیپ ارت خرسی که دستمال سفره به گردن بسته و چنگال و چاقو به دست گرفته استفاده کرد.


از کلیپ ارت هایی که هیچ معنایی به پیامتان اضافه نمی کنند استفاده نکنید .همچنین پیشنهاد می کنم از تصاویری استفاده کنید که شامل رنگ های متناسب با طرح ایمیل تان باشند.
کلیپ ارت ها نیز مانند عکس معمولا" حق کپی رایت دارند بنابراین دقت کنید تصاویر کلیپ ارت را از طریق شرکتی بخرید که برای استفاده از تصاویری که حق امتیاز رایگان دارند به شما گواهی کاربری می دهد .


GIFهای متحرک



GIF های متحرک قالب های تصویری هستند که تصاویر متعددی را در چرخه ی ثابت نمایش می دهند .این قالب ها راهی عالی برای اضافه کردن تصاویر متعدد به ایمیل با استفاده از فضای یک تصویرند برای ایجاد GIF های متحرک به نرم افزار طراحی تصویری با ابزار ایجاد تصاویر GIF نیاز دارید.
انیمیشن های GIF که به صورت چشمک زن ظاهر می شوند بیشتر احتمال دارد مشتری را اذیت کنند تا اینکه تاثیر پیام را تقویت کنند بنابراین وقتی انیمیشن GIF درست می کنید دقت کنید چرخه ی تصویری تندتر از 200/1000 ثانیه حرکت نکند.
وقتی از انیمیشن GIF در تصویر GIF استفاده می کنید تا اشیا به نظر متحرک بیایند حتما" سرعت انیمیشن را در برنامه های مختلف ایمیل امتحان کنید تا مطمئن شوید انیمیشن شما حواس مشتری را پرت نمی کند.


ایکون ها
ایکون ها طرح های گرفیکی کوچکی هستند که قالب های متن را می شکنند موارد مربوط به هم را به یکدیگر پیوند می دهد و به متن زیبایی و حس و حال می بخشند.


ایکون ها برای اضافه کردن حس و ظاهر بهتر به ایمیل بسیار عالی هستند اما توصیه می کنم استفاده از ان ها را به موضوع ویژه ای محدود کنید .برای مثال یک رستوران غذاهای دریایی می تواند در خبرنامه اش بعد از هر عنوانی از ایکون ماهی ها یا از ایکون های دریایی مختلف که ظاهر و اندازه ای مشترک دارند استفاده کند .از ایکون های مفید می توان به موارد زیر اشاره کرد:


گلوله ها : استفاده از ایکون به شکل گلوله کنار لیست های اطلاعات راه مناسبی برای ایجاد ارتباط بین لیستهایی با موضوعات ویژه است .برای مثال یک سازمان می تواند از ایکون ها فقط اعضا به شکل گلوله هایی در لیست برنامه های فقط اعضا استفاده کند.


دکمه ها : دکمه ها ایکون های گرافیکی قابل کلیک هستند ایکون هایی که به عنوان دکمه استفاده می شوند اغلب متن را با گرافیک ترکیب می کنند تا نشان دهند دکمه ها قابل کلیک کردن هستند اما ایکون ها را می توان به عنوان دکمه های حسی برای مخاطب نیز طراحی کرد برای مثال ایکونی به شکل دکمه PLAY بر روی وسیله صوتی به عنوان پیوندی برای دانلود فایل صوتی استفاده می شود.


تقسیم کننده های مطالب و مرزها : ایکون ها را برای ایجاد ردیف و ستون جهت تقسیم بندی بخش های مختلف متن می توان تکرار کرد با استفاده از ایکون ها به این روش با ردیفی از ایکون طرحی گرافیکی درست می کنید یا از سرویس دهنده یا HTML برای تکرار ایکونی تک به عنوان مرز استفاده می کنید .توصیه می کنم ایکونهای تقسیم کننده ی متن را در مکان های محدودی به کار ببرید.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها