مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

تصمیم گیری درباره ی نوع اطلاعاتی که جمع آوری می کنید.

ادرس ایمیل و اجازه ی ارسال ایمیل حرفه ای دو نوع اطلاعاتی است که باید جمع آوری کنید .به طور کلی اگر حداقل اطلاعات را از مشترکان بخواهید ثبت نام کردن ان ها اسان تر می شود اما اگر برنامه تان این است که در طول زمان اطلاعات بیشتری مثل علایق و اطلاعات شخصی جمع آوری کنید به مرور که با مشتریان قدیمی و بالقوه ارتباط برقرار می کنید نتایج بهتری به دست می اورید.

جمع اوری اطلاعات مهم



اطلاعات مهم شامل ادرس ایمیل به علاوه ی هر اطلاعات دیگری است که مشتریان قدیم و جدید انتظار دارند در موردشان بدانید تا برایشان اطلاعات شخصی و حرفه ای ارسال کنید.اطلاعات مهم دو بخش زیر را در بر می گیرند :


حرفه ای :

اطلاعاتی که مشتریان قدیمی و بالقوه دوست دارند شما داشته باشید تا اطلاعات تجاری مرتبط را برایشان ارسال کنید .مانند:


• ادرس ایمیلی که ترجیح می دهند با ان با شما در ارتباط باشند .
• خط تولید یا سرویس مورد علاقه شان
• کد پستی

شخصی:

اطلاعاتی که برای تعامل با مشتریان به عنوان انسان هایی با نام و احساسات و نیازهای ویژه احتیاج دارید .

این اطلاعات شامل موارد زیر است :
• نام کوچک
• عقاید و اولویت ها


چه موقع اطلاعات ضروری مهم می شوند ؟



اینکه مشتریان قدیمی و بالقوه چه دیدگاهی درباره ی اطلاعات ضروری دارند احتمالا" بستگی به این دارد که به طور شخصی در ابتدای رابطه با مشتریان چگونه برخورد می کنید.مردم وقتی بدانند چگونه از اطلاعاتشان استفاده خواهید کرد برای در میان گذاشتن ان ها با شما احساس راحتی بیشتری می کنند.
لازم نیست در اولین تماس با مشتری تمامی اطلاعات ضروری را از او بخواهید.تا زمانیکه ادرس ایمیل دارید که با کسب اجازه برای صاحب ان ایمیل ارسال می کنید.در ایمیل های بعدی و به مرور که اعتماد دو جانبه بیشتر می شود .از طریق فرم نظر خواهی کوتاهی مربوط به موضوع و با استفاده از دیگر روش های ارتباطی و اطلاعات بیشتری از مشتری بخواهید.

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها