مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

طراحی سایت به روز ماهی

نام وب سایت : به روز ماهی

آدرس وب سایت : www.beroozmahi.ir

نوع وب سایت : فروشگاهی

تاریخ تحویل : 1397

بررسی اقلام تشکیل دهنده مواد غذایی خانوار های کشور نشان می دهد که علی رغم گرایش نسبی به مصرف گرایی و مصرف پروتئین حیوانی، مصرف سرانه گوشت ماهی در سبد اقلام خوراکی خانوار های ایرانی از رقم پایینی برخوردار است . آگاه کردن جامعه نسبت به خواص تغذیه از محصولات دریایی و تأثیری که در سلامت انسان و پیشگیری از انواع بیماری ها دارند یکی از مهمترین و مؤثرترین اقدامات جهت ترویج مصرف این دسته از مواد غذایی است.

با توجه به نقش ویژه آبزیان در تامین سلامت انسان، شرکت کیمیا آبزی سلامت طبرستان زیر نظر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان، با انگیزه افزایش آگاهی مردم از ارزش غذایی و خواص معجزه آسای این موهبت الهی، تغییر ذائقه افراد و ترغیب آنها به تغییر در ترکیب پروتئین مصرفی و افزایش مصرف آبزیان در سبد خانوار از سال 1397 فعالیت خود را در شهرستان ساری آغاز نموده است.
به روز ماهی به عنوان سامانه فروش آنلاین این شرکت؛ آبزیان تازه و با کیفیت را از معتبرترین مزارع پرورشی تهیه و ارسال می کند. شما در سایت به روز ماهی می توانید مانند فروشگاه های واقعی بدون پرداخت هزینه رفت و آمد و دور از ترافیک شهری، به دیدن محصولات مورد نظر خود به همراه مشخصات آن بپردازید و آنچه را که می خواهید به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از آن پیک به روز ماهی سفارش را در محل به شما تحویل می دهد.
992
1
 
0
دیدگاه ها