تلفن تماس با ما ۳۶۴۱۱۱۳۰-۰۳۱

خرید از تولید کنند گان نوآور

خرید از تولید کنند گان نوآور

درتجارت خود نظیر دیگر تجارت ها مقادیر زیادی مواد اولیه وکالا وخدمات را از دیگر تجارخریداری می کنید. تخمین می زنم که 90%تولید کنندگام نسبتاً محافظه کارهستند وفقط 10% آنان کاملاً نوآورند. یک روش ساده برای اینکه خودتان نوآور باشید این است که ازتولید کنندگان خلاق خرید کنید. اجازه دهید آن ها کار سخت ایجاد یک راهکار را به عهده بگیرند وآن را به عنوان یک نوآوری آماده ی کار به شما تحویل دهند.

ارزیابی تولید گنندگان براساس قدرت خلا قیت آن ها

شرکت ها معمولاً تامین کنندگان خود را بر اساس ترکیبی از خدمات وقیمت گذاری انتخاب می کنند.انجام این کار هم اکنون ودر اینجا مناسب است،اما لازمه ی موفقیت دور اندیشی است.معیار سومی، یعنی نوآوربودن ،را به موارد بالا بیفزایید که در این صورت باید تامین کنندگانی انتخاب کنید که می توانند به موفقیت شما در زمان حاضرودر آینده کمک کنند.

مقایسه ی قیمت های تامین کنند گان وکیفیت خدمات ، کاری نسبتاً آسان است ؛ به شرطی که از سوابق آن ها اطلاع داشته باشید. چگونه پی می برید که کدام تامین کنندگان نوآورهستند وکدام یک فاقد این مزیت؟ در زیر شاخص های کلیدی چندی که باید در یک تامین کننده جستجوکنید آماده است:

شکل کلی واحساس شما از تجارت آن ها ( شامل افراد ، کارهای چاپی ، تسهیلات و وب سایت ها ) مدرن وپر انرژی به نظر می رسد. تجارت آن ها شکلی قدیمی ندارد ویا بدان صورت طراحی نشده.

افراد اغلب در مورد کالاها و خدمات جدید صحبت می کنند و آخرین اخبار خود را بایکدیگر در میان می گذارند. آن ها به شهرت یک کالای ثابت و موفقیت آن در گذشته وابسته نیستند.

این تجارت در فرایندها وعملیات خود از تکنولوژی های جدید سود می جوید. شواهد بسیاری مبنی بر علاقه مندی به پیشرفت واشتیاق برای تغییر را مشاهده می کنید.

افراد درمورد تجارت شما سوال های زیادی مطرح می کنند. به نظر می رسد مشتاق یادگیری واشتراک دانسته های خود هستند. از صمیمی شدن با تامین کنندگانی که فقط علاقه مند به نوشتن فاکتور فروش هستند اجتناب کنید.

تامین کنندگانی که تمام شرایط بالا رادارند نوآور هستند و احتمالاًبه شما کمک می کنند در صنعت خود نقش پیشرو خود را حفظ کنید.

تقاضا از تامین کنندگان برای دریافت مشاوره ی مجانی

هنگامی که به تامین کنندگان خلاق دارای قیمتی رقابتی و دارای خدمات خوب هنگام صدور سفارشات دست یافتید،آنگاه آمادگی دارید که از آن ها دعوت کنید برای بهبود تجارت تان به شما کمک کنند.این استراتژی بسیار قوی است ولازم نمی بینم بخش قابل توجهی از کتاب را به توضیح چگونگی اعمال آن اختصاص دهم. درحقیقت شما باید صحبت هایی سازنده با تامین کنندگان خود از طریق پرسش درمورد اینکه آن ها برای بهبود تجارت شما چگونه می اندیشند ترتیب دهید.

البته پیشنهادهایی که تامین کنند گان ارائه می دهند اغلب با استفاده از کالاها و خدمات آن ها همراه است ، لذا بابد تعصب طبیعی آن ها برای فروش را مد نظر داشته باشید. هرچند اغلب ایده ی آن ها با ارزش است وهیچ مشکلی ندارد به کالای دیگر بپردازند. در صورتی که این تغییر به نفع تجارت و مشتریان شما باشد از ایده ها و پیشنهادهای تامین کنندگان نوآوراستقبال کنید وبه این ترتیب شما یک دپارتمان تحقیق وتوسعه ی مجازی خواهید داشت که مشتاق کمک به شما برای نوآوری است.

گردهم آوردن تامین کنندگان در جلسه ی حل مشکل گروهی

انجام این کاربه ندرت عملی است ، اما در صورت انجام عملی موثر خواهدبود؛به شرطی که تامین کنند گان متعددی را گردهم بیاورید واز دانسته های آن ها برای بهبود ونوآوری سود بجویید. دلیل مفید بودن حضور چند تامین کننده در شرکت شما در یک زمان این است که امکان دارد آن ها راهی زیرکانه برای تلفیق ایده ها یا محصولات یا خدمات خود بیابند. گرد هم آوردن آن ها ، آنان را وادار می سازد که فراتر از تفکرات عادی خود بیندیشند وبه شما کمک کنند راهکار های جدید خلاقی را برای خرید هایتان بیابید.

حداقل سالی یک بار تامین کنندگان را دعوت کنید تادر جلسه ی حل مشکل گروهی راه هایی برای بهبود تجارت خود بیابید. گردهم آوردن شش تامین کننده که هریک از صنعتی متفاوت است ، ترکیبی غنی از چشم اندازها وایده های مکمل را حتمی می سازد.

رجوع به کارشناسان برای کمک

در بسیاری ازصنایع وحرفه ها، کانون ها یا دیگر سازمان ها ، استاندارد هایی منتشر می کنند و در مورد بهترین شیوه ها تحقیق می کنند. این سازمان ها ممکن است منابع نوآوری باشند که کیفیت خدمات یا محصولات شما را بهبود می بخشند.

نکته

درهرحوزه یا حرفه ای ، کمتراز ده درصد افراد اطلاعات خود را در مورد روش ها وتفکرهای پیشرو به روزنگه می دارند. با در تماس نگه داشتن خود با کارشناسان صنعت ، خود را در رده ی افرادی قرار می دهید که روش ها وراهکارهای جدید را به کارمی گیرند. اطمینان یابید که در کانون های تجاری صنعت وانجمن های عضویتی حرفه ی خود عضویت داریدودر جلسات آن شرکت می کنید . در کارگاه هایی که توسط نوآوران برگزارمی شود شرکت کنید و وبلاگ های کارشناسان را مطالعه کنید و آگاهی درمورد ایده های شیوه های کار جدید را فراموش نکنید.