تلفن تماس با ما ۳۶۴۱۱۱۳۰-۰۳۱

ارسال محتوای ایمیل در راستای انتظارات مخاطبان

قانون can – spam محتوای ایمیل های ارسالی به مشترکان لیست را مشخص نمی کند.بهترین کار ارسال ایمیل با محتوایی مطابق انتظارات و علایق مشتریان است .در زیر نکاتی آمده که در هماهنگی انتظارات مشترکان لیست ایمیل و ارسال ایمیل هایی با محتوای مطابق با انتظارات و علایق آن ها به شما کمک می کند.

در روند ثبت نام توضیح مختصری درباره ی محتوای ایمیل و تناوب ارسال آن اضافه کنید.
تنها محتوایی را بفرستید که مشترکان لیست منتظر آن هستند.
به مشترکان لیست ایمیل تان اجازه دهید علایقشان را خودشان انتخاب کنند.

اگر می خواهید ایمیل های مختلفی با محتویات متفاوت مانند کوپن تخفیف و دعوت نامه ارسال کنید ,لیستی شامل تمام این موارد در اختیار مشترکان قرار دهید تا هنگام ثبت نام از بین آن ها انتخاب کنند .حتما " راهی برای تغییر لیست علایقشان در اختیار مشترکان قرار دهید مثل پیوندی به پروفایلشان در هر ایمیل.

به مشترکان لیست ایمیل تان اجازه دهید علایقشان را خودشان انتخاب کنند.



مشتریان دوست دارند ایمیل هایی را که در فواصل کم به دستشان می رسد ,اسپم فرض کنند.بنابراین باید تناوب ایمیل ها و زمان بندی آن ها را رعایت کنید.تناوب در اینجا یعنی تعداد ایمیل ها و فاصله ی زمانی بین آن ها تناوب معمولی عبارت است از :


• یک بار
• روزانه
• هفتگی
• دوبار در ماه یا هر دو هفته یک بار
• ماهانه

هماهنگی تناوب هر پیام ایمیلی با نیازها و توقعات مخاطبان بیش از اینکه یک علم باشد یک هنر است .
مشتریان حاضرند هر تعداد ایمیلی دریافت کنند به شرط آنکه محتوی آن مرتبط و ارزشمند باشد.اگر محتوای ایمیل تان را مرتبط با نیاز مشتریان نگه دارید احتمالا" به تعداد زیاد ایمیل ها راضی خواهند شد.


مشتریان معمولا" ایمیل های شما را بر اساس موارد زیر ارزیابی می کنند:


• تعداد کل ایمیل ها
• طول هر ایمیل
• فاصله ی زمانی ایمیل هایی از آن ها می خواهد کاری انجام دهد.
• مرتبط بودن اطلاعاتی که ارسال کرده اید.
• زمان بندی .